Sallandse scheurkalender 2025

πŸ“… Ontdek het Sallandse leven dag voor dag! πŸ“…

Beste inwoners en vrienden van Salland,

Het is eindelijk zover! We zijn verheugd om de start van de samenstelling van de Sallandse Scheurkalender 2025 aan te kondigen, en we hebben JOUW hulp nodig om deze kalender uniek en representatief te maken voor onze prachtige regio.

🌳 Waar zijn we naar op zoek? We roepen alle fotografen, zowel amateur als professioneel, op om hun mooiste foto’s van Salland in te sturen. Of het nu gaat om schilderachtige landschappen, historische plekken, gezellige markten, lokale evenementen, of gewoon alledaagse momenten die de ziel van Salland vastleggen, we willen het allemaal zien!

πŸ“· Hoe kun je deelnemen? Stuur je hoogwaardige foto’s (in hoge resolutie) naar ons e-mailadres: scheurkalender@stichtingsallandserfgoed.nl. Vergeet niet de volgende informatie toe te voegen:

• Naam van de fotograaf
  • Locatie van de foto
  • Korte beschrijving of verhaal achter de foto

🎁 Wat staat er op het spel? Naast de eer om je foto’s in de Sallandse Scheurkalender 2025 te zien, verloten we 10 gratis exemplaren onder de deelnemers!

πŸ—“οΈ Deadline voor inzendingen: 1 juni 2024 Zorg ervoor dat je je foto’s vΓ³Γ³r de aangegeven datum indient, zodat we voldoende tijd hebben om een zorgvuldige selectie te maken. Met het insturen van je foto’s stem je er mee in dat de foto’s rechtenvrij gebruikt kunnen worden voor de Sallandse Scheurkalender 2025 of promotie daarvan.

Laten we samenwerken om van de Sallandse Scheurkalender 2025 een visuele viering van onze regio te maken. We kunnen niet wachten om de prachtige momenten van Salland vast te leggen en te delen met iedereen die deze kalender in handen krijgt.

7 foto's
Foto Sallandse scheurkalender 2025

🏷️ Verkoper worden? Waarschijnlijk verschijnt de kalender rond september 2024. Wil je de kalender verkopen in je winkel? Meld je dan alvast via ons e-mailadres: scheurkalender@stichtingsallandserfgoed.nl.

De uitgave van de Sallandse Scheurkalender 2025 is een initiatief zonder winstoogmerk van De Nedersaksische Uitgeverij samen met Stichting Sallands Erfgoed.